Alla inlägg den 8 december 2016

Av MJ - 8 december 2016 19:10

Ännu en dag snart till ända, med lite mer blandad kompott än i vanliga fall.
Lastbil som ska Vitryssland har lastats under dagen, denna lastning har varit lite mer annorlunda än i vanliga fall och detta kan man tacka den mysko chaufför för. Det visade sig att denna chaufför hade en del fuffens för sig, med både det ena och det andra men i slutänden blev det bra för oss på jobbet samt för dem som ska ta emot transporten av kläder. I nästa vecka ska det visst komma ytterligare en lastbil men denna gång till Litauen, vilket kan vara bra inför julledighet m.m då vi har en hel del lådor och annat som behöver skickas iväg ute på lagret. 
Ensam i stora rummet bortsett från sko tanten, då grabbarna var ute på lagret och packade bilen. Så det var väldigt tyst och skönt för min del, jag packade i vanlig ordning mina väskor då det kommit in x antal sådana åt mig. 


Träff med min underbart trevliga naprapaten Erik, som fixat och grejat med min nacke och axler. Äntligen slipper jag ha ont och känna massa spänningar i nacke och axlar, förhoppningsvis får jag inte problem med detta område på ett väldigt bra tag igen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards