Alla inlägg under juli 2017

Av MJ - 29 juli 2017 07:26

Igår var det fullt ös hela långa dagen, som om det inte räckte att jag jobbat och handlat redan innan jag kom till jobbet. Men vad finns det att klaga över, när det blev tårta och grillning på kvällen samt vissa gäster som man inte träffar allt för sällan.

Å andra sidan kunde jag dra mig tillbaka in på mitt rum och bara slappa, när jag kände att det blev för mycket. Sedan är det ju inte så ofta som jag får träffa syster yster med sambo/fästman, eftersom de bor i Linköping. 

Kanske är det inte konstigt att jag idag känner mig sliten ovh väldigt trött, först var det handling innan jobbet och väl på jobbet var det fullt ös. De sista gästerna gick runt 20.30, men kvällen var trots alt lyckad och på det stora hela finns det inget att klaga över 

Av MJ - 23 juli 2017 20:20

Vänga kvarn i förmiddags

Av MJ - 21 juli 2017 22:12

Vart är du John Blund?
Jag har vridit och vänt på mig i över 1 timme, undrandes vart John Blund tagit vägen med sin magi.
Äntligen börjar ögonlocken bli väldigt tunga, underbart och skönt. Ser fram emot en natts sömn, efter en väldigt klibbig och påfrestande dag på jobbet.
Önskar er alla god natt

Av MJ - 15 juli 2017 14:07

Jag kan erkänna att jag inte förstod mig på all konst som fanns på Lousianna, men jag är väldigt glad över att ha varit där på besök och många fina foton lyckades jag ta.

                                                                     

Av MJ - 14 juli 2017 11:45

Vit syren fångade mig redan på första sidan, den var jäkligt spännande från start och det gjorde att jag igår läste på som en galning på min bussresa.

Av MJ - 5 juli 2017 14:48

Vilken dag på stan det har varit för min del, helt plötsligt började det även regna. Blixt och dunder har jag redan varit med om, under tiden jag har stått här på Borås Resecentrum och väntat på bussen hem. Blir intressant å se om jag jag behöver gå i ösregn hem eller ej, återstår att se hur det med den saken. Mötte en av mina kollegor här på resecentrum, vilket gav oss chansen å prata en stund innan hennes buss kom och så hann jag även prata med en på jobbet i telefon. 

Snacka om att det varit varmt idag, solen skiner och hur mycket folk som helst på stan. 

Kan bara säga att jag trots allt haft tur med vädret denna lediga dag, bortsett från värmen och jag är inget fan av värme över +20. Men jag trotsade värmen och travade runt i olika butiker här i centrala Borås, shoppade loss fullständigt och nu är jag helt slutkörd. Har även hunnit med att kolla på triathlon som går av just i detta nu...

Får säga att på det stora hela är jag väldigt nöjd med den här dagen.

Av MJ - 5 juli 2017 11:55

SM veckan är i full gång här i Borås, det märks väldigt tydligt här i centrum där många av tävlingarna går av stapeln.
Runt 10 var det full fart i Viskan, där man simmade för glatta livet och jag stannade upp för att kolla en stund. Några barn som var ute med sitt dagis hejade på för glatta livet, men jag bestämde mig ganska snabbt för att svänga förbi Café Viskkan.
För att gå stan senare och kolla in triathlonet som startar 13.45, sen får jag se vad som händer och sker.
Här på Viskan blev det cappusiono, mat, cider och även rosévin, så den här dagen kan bli riktigt intressant.
Det gäller att passa på att kolla vad som händer i stan under SM veckan och samtidigt sätta mig en stund, på mitt favorit café för att orka med hela dagen. Då jag ännu inte vet vilken buss det blir som jag åker med hem, tycker det är riktigt roligt när det pågår sådana här stora evenemang i Borås och ännu bättre blir det av att jag har en ledig dag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards