Alla inlägg den 9 juli 2019

Wow

Av MJ - 9 juli 2019 16:27

Äntligen onbord på färjan och nu är det bara invänta Grand Buffe öppnar.

Av MJ - 9 juli 2019 13:44

Då är jag till sist på väg mot Sankt Petersburg (Leningrad) och Ryssland. Kan erkänna att jag inte har full koll på vart exakt mellan Västerås och Stockholm, som jag befinner mig för stunden men jag är trots allt på väg.

Med säkerhet vet jag att bussen kommer köra till Stockholm och Värtahamnen, där det blir färja över till Tallin. Ser fram emot att åka färja åt båda hållen, återstår att se hur mycket asiater det är på färjan å ena sidan.
Äntligen har jag kommit iväg på resan och det känns riktigt spännande, samtidigt hade det varit skönt å slippa sitta på

bussen i många timmar timmar. Har ont både högt och lågt, även låren har drabbats.


Även herr Triniti Pavaroti hjälpte till med packningen igår kväll, vilken jäkla katt alltså. Men trots nyfikenhet och viljan att alltid vara med, så tröttnade han till sist på att vara resenär, tur för mig. Få jag anser det är bäst för kattskrället till hund att stanna hemma med pappa, då det inte går att ta med en katt på bussresa.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards