Alla inlägg den 13 juli 2019

Av MJ - 13 juli 2019 17:48

Av MJ - 13 juli 2019 17:47

Äntligen, vilken lättnad det var att parkera rumpan i en soffa i hotellets lobby. Efter en lång dag med både det ena äventyret efter det andra, så vore det konstigt om jag inte hade ont i fötterna.
Förmiddagen ägnades först åt rundtur på Peter Paul fästningen, följt av en båttur på floden Neva. Vilken dag det har varit och så mycket som bara denna dag har erbjudit, det blev även en promenad på Sankt Petersburgs paradgata Nevskij Prospekt på egen hand. Bussen stod parkerad vid en park, precis vid Nevskij Prospekt så möjligheten att åka med bussen till hotellet fanns. Annars fick man ta sig tillbaka på egen hand, vilket jag varken orkade eller kände för om jag ska vara helt ärlig.
Väl tillbaka på hetellet var det bara att vända på rummet, då jag skulle ut på äventyr på helt egen hand. Det bar av bort till ett postkontor i närheten av hotellet för att införskaffa frimärke, så att jag fick iväg det sista vykortet här ifrån Sankt Petersburg. Innan avresan som är imprgon och jag ser verkligen fram emot att få bege mig hemåt, men än är ju inte resan över. Fast de 2 kommande resdagarna får det bli mer av, under de kommande dagarna.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards