Direktlänk till inlägg 17 juni 2024

Back to work

Av MJ - Måndag 17 juni 05:55

Då var det dags att börja jobba igen, efter semester och sjukskrivning.
Jag är både nervös och känner "jag vill inte", men jag får trots allt ge det en chans. Speciellt då chefen lovat att möta upp mig i Alingsås, kan bli hur bra som helst eller inte.
Skönt att starta med en kort vecka, då det är midsommarafton på fredag och jag kommer jobba 2 dagar i Borås pga att jag ska till sjukgymnasten. Å ena sidan känns det bra att börja jobba i Alingsås, för jag har aldrig varit där och jobbat förut.
Bästa är nog ändå att komma igång med rutiner igen, efter de senaste veckorna då jag bara gått hemma och slagit dank.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MJ - Tisdag 11 juni 20:15

Tidig morgonpromenad är verkligen inte fel, speciellt inte i ett lugnt Stockholm och innan frukosten på hotellet. Det blev att gå Drottninggatan, via några mindre gator och upp till Sveavägen. För att återigen besöka platsen där Olof Palme sköts till...

Av MJ - Tisdag 11 juni 09:00

Vilken frukost, så mycket att välja mellan och så gott. ...

Av MJ - Måndag 10 juni 19:30

Av MJ - Måndag 10 juni 19:09

Snacka om att jag hade ont i fötterna, efter morgonens och förmiddagens promenad. Efter att ha vilat fötterna på hotellrummet, blev det att ta ytterligare en liten promenad och denna gång höll jag mig till Hötorget. Det blev att köpa cappucino på ...

Av MJ - Måndag 10 juni 17:42

Det blev att ge sig ut på Stockholms gator redan före 8 idag, för att pappa och jag skulle hinna med så mycket som möjligt under förmiddagen. Promenaden började med Drottninggatan till regeringskvarteren, över till Gamla Stan och förbi Slottet. Fö...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards