Alla inlägg under september 2023

Av MJ - 21 september 2023 19:56

Hade varit så skönt att imorgon medela chefen och driftledaren, om att jag är hemma pga värk i axeln eller för min ångest.
Bortsett från den där otrevliga karensdagen, får se hur det känns imorgon bitti.

Den här veckan har varit rena rama katastrofen, eftersom viss personal bara gör vissa uppgifter eller tar väldigt långa raster.
Gruppen har en "praktikant" (arbetstränar), som inte kan göra alla uppgifter som behöver göras.

Vilket får mig fundersam till varför praktikanten placerats i min arbetsgrupp.
Fast vad kan jag göra? Har försökt hjälpa denna person efter min bästa förmåga, även några av mina kollegor.
Även pratat med personen och sagt att denna har ett eget ansvar, t ex genom att prata med sin chef och driftledaren.

Katastrofen... dagens förmiddag blev en fullständig katastrof, efter att frågor ställdes och en diskussion uppstod. Sedan vet jag inte riktigt vad som hände, oavsett vad så tar jag ansvar för min del i dagens händelser.

Kanske låter detta konstigt, fast det är trots allt bra att saker och ting kom upp till ytan. Sedan kunde jag och andra inblandade ha skött saker både bättre och på helt annat sätt, utan att någon hade blivit ledsen.
Kommer att be praktikanten om ursäkt personligen, för vad jag sagt/gjort när tillfälle ges. Skickade efter lunch ett "Förlåt" via sms, inte det bästa men till mitt försvar ett steg i rätt riktning.

Av MJ - 18 september 2023 04:38

Av MJ - 16 september 2023 19:43

Skönt att ha sällskap av dessa två tjejer på kvällarna, speciellt efter en dag med migrän och en del irritation.

Av MJ - 1 september 2023 04:30

Daisys express, vilken pärla i mitten av Stockholm. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards