Alla inlägg den 24 juni 2024

Av MJ - Måndag 24 juni 14:26

Vart kom värmen ifrån?
Jösses, ännu en dag på jobbet i Alingsås avklarad och en vecka efter semester/sjukskrivning. Jobba som lokalvårdare är ganska okej trots allt, speciellt när jag har ett bra gäng kollegor.
Pendla till Alingsås är inte det roligaste, fast väl på jobbet är det helt okej och man jobbar i sitt eget tempo. Plus att jag får testa på storstädning och det är stundtals jobbigt, men hellre storstäda än att behöva gå upp och ner i trappor. Speciellt med tanke på värmen som kommit in och det verkar kunna bli ännu varmare.
Jag är glad över att jag trots allt gav Alingsås en chans, plus i kanten till min chef i Borås. Som ställde upp förra veckan och möte mig i Alingsås, för att följa med mig till kontoret här och träffa cheferna här.
Sedan återstår det att se vad som händer framåt hösten, om det blir mer jobb i Borås eller ej för Samhall.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards