Alla inlägg den 17 september 2017

Av MJ - 17 september 2017 20:42

Satan i gatan är nog det enda sättet för mig att beskriva veckan som varit, ledig har jag officiellt varit men så kanske det inte varit i verkligheten. 

Trots det har jag ändå haft nästan daglig kontakt med en kollega, och i torsdag hjälpte jag cheferna förbereda inför loppisen som var under Kretsloppsveckan. Det är första gången som jag hjälpt till inför en loppis och den här loppisen var lite annorlunda då den var på stan och inte på jobbet Stiftelsen Vitryssland.
Jag har även hunnit med att vara på blodcentralen, prata med min syster yster uppe i Linköping. För det mesta hörs jag och syrran bara via sms någon gång i veckan eller så där, förutom då någon är på besök hos den andra. Fast idag kände jag att det var dags för mig att ringa min lillasyster. Och så var jag på polisstationen, för att göra en anmälan ang det en kollega gjorde mot mig i förra veckan, se inlägg Trakasserier skrivet 11/9. Det var verkligen på tiden att någon gjorde något åt saken, jag kan som sagt inte vara en i mängden av det enorma mörkertalet när det gäller sexuella ofredanden och övriga sexrelaterade brott. 

Förhoppningsvis är jag redom packad och klar inför kommande veckor på jobbet. Det har verkligen varit skönt att vara ledig även om jag haft kontakt med kollegan och hjälpt mina chefer inför loppis, så har det ändå varit saker som jag velat och behöver. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards