Alla inlägg den 15 augusti 2019

Av MJ - 15 augusti 2019 20:37

Gäspningar, jag håller på att somna sittandes och det trots att jag tagit korta tupplurer mitt på dagen. Vet inte om jag ska skylla på vädret eller det faktum, att frisk luft kan va så farlig att du blir trött av den.
Skämt å sido om att frisk luft ska vara farlig, är nog raka motsattaen. Min trötthet är garanterat en kombination av saker, och luft är inte en av den. Å ena sidan misstänker jag att min trötthet kan bero till viss del på värk i kroppen och idag var åter en dag, då jag hade ett besök på vårscentralen. Blev att träffa en trevlig, ung läkare som fick undersöka min häl som krånglat i princip hela sommaren. Diagnos inflammation i muskel, värktabletter på recept och imorgon blir det att kontakta fysioterapet/sjukgymnast för hälen. Känns som att jag inte gjort annat än varit hos läkare och fysioterapet, de senaste veckorna. Men nu hoppas jag det är lugnt med fler sådana besök och att värktabletter, plus motion/träning ska räcka länge.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards