Direktlänk till inlägg 22 juni 2022

Stolpskotts kommunikation

Av MJ - 22 juni 2022 20:45

Jag har inga ord som beskriver vissa av dagens händelser, men jag är åtminstone stolt över mig själv.

Den här veckan har det varit dåligt med jobb inne för min arbetsgrupp, containrar har kommit på fel dagar eller väldigt sent på dagen.
I måndags satt jag mellan 7.45-11.00, rätt upp och ner utan något att göra. Medan idag skulle jag plötsligt iväg till Drem (lagerjobb), helt plötsligt och från ingenstans. 
Blev riktigt sur och förbannad, sa till arbetsledaren att "Ursäkta, de kan inte bara omplacera mig hur som helst" m.m utan att vara arg mot honom.

Tänkte att vill man skicka iväg mig hur som helst och utan förvarning, får man ta den diskussionen med mig personligen.
Har sagt till om att jag vill ha lite förvarning, om sådana här saker som att byta arbetsplats för att jag ska slippa massa ångest, panikattacker osv. Men det verkar inte ha gått fram ordentligt till berörd chef, så jag parkerade mig i matsalen och tog lång frukost.
Strax före 10 var jag ensam kvar, då grabbarna var iväg på annat och jag bestämde mig att att gå hem. Kunde gå precis hur som helst, men jag gjorde det som jag tyckte var bäst för mig själv och för att markera att jag inte kan slängas runt hur som helst.
Självklart kan jag tänka mig att jobba på andra ställen också, om det är dåligt med jobb på Prognosgatan (Speed). Enda jag kräver är att få en förvarning på måndagen eller fredagen, om att kommande vecka kan bli så att jag får jobba på andra ställen.

Det jag inte gillade var hur personerna som bestämmer på kontoret, tror att det bara skicka iväg folk hur som helst. Ännu värre är att de på kontoret inte kommunicerar med varandra över huvudtaget, och detta är inte första gången...

Hur som helst så är det onsdag kväll och jag önskar er alla en god natt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MJ - Fredag 10 maj 16:36

Fick bli en snabb sväng på vårmarknaden, efter att mitt möte med chefen och HR. Var mycket att kolla på och folk överallt, jag hittade både lite fika och en pressent till syrrans minsting, som är 1,5 månad. ...

Av MJ - Fredag 10 maj 09:57


Skönt med fredag, det fick bli cappucino på Café Viskan innan jag ska på möte med min chef och HR. Har ingen aning om vad de vill prata om, men enligt chefen "behöver jag inte vara orolig" då det skulle vara en avstämning. Å ena sidan är det inte fel...

Av MJ - Måndag 6 maj 08:24


Ny vecka och nya möjligheter, eller vad tror ni? Den här helgen har inte varit den roligaste, med hosta från helvetet och näsa som rinner för fullt. Näsdukar går åt som glass i solsken, men det har inte hindrat mig från att försöka hålla igång hemma....

Av MJ - Tisdag 30 april 09:35

Allégatan 17, en riktigt mysig salong mitt i centrum.Ibland får man slå till stort och boka tid hos en frisör, jag slår till på både färg och klippning. Här kan man uppenbarligen fixa det mesta, är kollega sjuk så tar en annan frisör över och tar ...

Av MJ - Tisdag 30 april 09:26

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards