Alla inlägg den 4 mars 2022

Av MJ - 4 mars 2022 18:54

Plötsligt händer det och jag har börjat se lite ljus i mörkret, äntligen svarade handläggaren från Arbetsförmedlingen.
För att jag ska hitta vart min arbetsförmåga ligger/finns, samt vad för anpassningar jag kan tänkas behöva så blir det att arbetsträna hos Samall. Jag var i början av februari på möte hos samordnare på Samhall, än så länge har jag inte hört något.
Blir att skicka iväg ett mail till denna person och fråga hur det går,

Har även hunnit med att faktiskt söka ett lagerjobb uppe i Viared, får se hur det blir med den saken. Det är värt ett försök och se vad för jobb jag kan tänkas hitta på arbetsmarknaden.
Kan ju inte bara gå hemma och rulla tummarna utan att göra något, så varför inte söka några jobb och se vad mitt cv/personliga brev räcker till. 

Av MJ - 4 mars 2022 18:24

Den senaste tiden har det stundtals varit riktigt spännande här hos mig på nätterna, nämligen pga alla djur som kommitnpå besök.
Bortsett från små fåhlar och ekorrar på dagarna, så har besökskretsen även utvidgats till grävling, räv och uggla som sitter på torkställningen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards