Alla inlägg den 21 april 2022

Av MJ - 21 april 2022 14:41

Till sist var jag igång med arbetstträningen igen och jag är på Speed i Viared (Borås). Äntligen är jag igång med något igen, fast jag får erkänna att det har varit 3 tuffa dagar.
Jobbet att tömma containrarsom är fyllda med lådor, är verkligen inte det lättaste och det känns verkligen i kroppen. Som tur är för mig, så har jag en bra grupp med grabbar och de hjälper till när jag behöver.

Jag visste att det skulle bli tufft och att jag skulle åka på träningsvärk, men men... Erkänner att jag inte var bered på att jag skulle drabbas av träningsvärk från helvetet, fast än är jag igång och har inte gett upp.
Det ska nog bli "karl" av mig med, eller ursäkta ordvalet, det ska nog bli människa av mig med. Har under dessa dagar insett att jag kan ta i och utföra tunga jobb, och det spelar ingen som helst roll att jag är kvinna.
Kanske har jag hittat hem till vilken branch jag ska vara i, under resten av mitt arbetsliv.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards