Alla inlägg den 11 mars 2024

Av MJ - Måndag 11 mars 19:00

Energitjuvar har de flesta mött och människor med negativa energier, som man bara inte kan vara i närheten av.

Själv har jag en kollega som är en energitjuv, vilket jag insåg när denne varit borta från jobbet ett par dagar. För plötsligt kände jag ett nytt sorts lugn och så mycket lättare att andas.

Jag har egentligen inget problem med personen ifråga, kan jobba med personen ifråga. Men jag orkar inte med människor som är borta en längre tid. Som sedan plötsligt tror att allt är som tidigare och att denne inte varit borta en tid, utan att veta vad som hänt och skett på jobbet. Jag tog ett beslut att blockera personen på Instagram, Facebook och Messenger.

Jag kanske är en idiot som bara slutar svara på någons sms och samtal, samt blockerat denne på sociala medier.
Till mitt försvar så var jag även beredd på att prata med personen ifråga och förklara läget, ansikte mot ansikte. Vilket skedde i måndags vid lunch på jobbet, förklarade läget och sa att jag behöver utrymme. Men att jag kan tänka mig att jobba med kollegan och självklart ska man kunna jobba tillsammans.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards