Direktlänk till inlägg 10 januari 2017

Hoppsan...

Av MJ - 10 januari 2017 19:24

Jag har fullständigt glömt bort att avsluta mina påbörjade inlägg här på bloggen, kanske för att det är så himla mycket som snurrar i huvudet på mig.
Plus att det är en hel del i görningen på jobbet, mycket sker i det fördolda och som man inte riktigt kan ta på. Jag kan bara ta idag som exempel, stundtals kunde man skära med kniv i spänningarna som låg i luften. Ena stunden pratar inte folk med varandra och nästa pratar man med varandra, mellan varven viskas och tasslas det mellan folk samt mycket annat. En sak som är säker är att det är något i görningen på jobbet, fast vad kan jag inte säga då detta bara är en känsla jag och en kollega till mig har.
På torsdag har jag uppföljningsmöte med Arbetsförmedlingen på jobbet, blir intressant att se hur detta möte kommer att gå. Med tanke på att min arbetsförmedlare "strulat" med de senaste 2 mötena som varit inbokade. 
Nästa vecka har jag möte på Arbetsförmedlingen, med både Försäkringskassan och min kontaktperson från psyk. Detta möte kommer bli mer intressant än mötet på torsdag, då alla inblandade parter är inbjudna och jag vet inte säkert vad som kommer sägas. Bara hålla tummarna för att det går min väg, samtidigt är jag väldigt glad över att min kontaktperson från psyk kommer att vara med på detta möte. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MJ - Tisdag 30 april 09:35

Allégatan 17, en riktigt mysig salong mitt i centrum.Ibland får man slå till stort och boka tid hos en frisör, jag slår till på både färg och klippning. Här kan man uppenbarligen fixa det mesta, är kollega sjuk så tar en annan frisör över och tar ...

Av MJ - Tisdag 30 april 09:26

Av MJ - Måndag 29 april 13:22

Av MJ - Onsdag 17 april 17:10

Upp och ner vända världen är det som gäller på Samhall i Borås för tillfället, för ingen verkar veta någonting. Ingen planering, noll koll och absolut ingen kommunikation mellan olika delar av verksamheten. Helt plötsligt fick jag veta att jag sku...

Av MJ - Fredag 12 april 08:32

Underbart att det äntligen är fredag och helgen är runt knuten, kan inte bli bättre då jag också slutar tidigt. Ser fram emot helg eftersom det varit en seg vecka, med en del tråkiga besked på jobbfronten. Fast det får vara en egen historia, ska in...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards