Direktlänk till inlägg 26 september 2017

Aj helvetes

Av MJ - 26 september 2017 10:28

Ibland har jag så jävlars ont i kroppen, att jag inte vet vart att ta vägen eller vad jag ska göra för att bli av med den förbannade smärtan.
De senaste veckorna har jag haft huvudvärk/migrän nästan varje dag, nacken har värkt och krånglat. Och nu har även min rygg börjat krångla som utav bara tusan, vilket inte gör saken något bättre. Värktabletter gör varken till eller ifrån för stunden, då jag gått med dessa smärtor under en längre tid. Som tur hade jag en tid bokad hos naprapaten Erik, på torsdag förmiddag. Men då ryggen började krångla med besked igår förmiddag, blev det snabbt att boka om tiden till idag.

Så nu sitter jag här i väntrummet och väntar på min tur, förhoppningsvis blir det bättre med allt efter att detta besök är avklarat.
Samtidigt var det skönt att få gå tidigt ifrån jobbet, för att gå iväg på en sådan här behandling. Ännu bättre blir det av att jag kommer hem 1 timme tidigare än vanligt, så här på tisdagar och vad gör det? Ibland måste man bara ta hand om sig själv och verkligen lyssna på vad kroppen har att säga.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MJ - Fredag 12 april 08:32

Underbart att det äntligen är fredag och helgen är runt knuten, kan inte bli bättre då jag också slutar tidigt. Ser fram emot helg eftersom det varit en seg vecka, med en del tråkiga besked på jobbfronten. Fast det får vara en egen historia, ska in...

Av MJ - Onsdag 27 mars 16:00

Här om veckan var jag med om en grej med min kollega, som kan beskrivas som obehaglig. Veckan efter skickade jag ett mail till Borås Tidning, på kollegans begäran och önskan.  Eftersom jag fortfarande inte hört något från BT, så väljer jag att dela...

Av MJ - Onsdag 20 mars 13:29


Om inte världen har gått under än, krävs det mycket mer innan det sker... De senaste 2 veckorna har varit rena rama katastrofen på jobbet, ena dagen har det varit personalbrist. Nästa dag så har det antingen varit personal som tjaffsat emot, eller in...

Av MJ - Måndag 11 mars 19:00


Energitjuvar har de flesta mött och människor med negativa energier, som man bara inte kan vara i närheten av. Själv har jag en kollega som är en energitjuv, vilket jag insåg när denne varit borta från jobbet ett par dagar. För plötsligt kände jag et...

Av MJ - Fredag 1 mars 11:15

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards