Alla inlägg den 8 mars 2017

Av MJ - 8 mars 2017 15:00

Fattar inte att det redan har gått 12 år sedan jag tog mitt körkort, jag lyckades med det och idag känner jag mig extra stolt över detta. Det för att de senaste åren varit en resa till helvetet och tillbaka för min del, plus att jag känner mig extra stolt eftersom jag är kvinna och lyckades med min fjärde uppkörning på självaste Internationella kvinnodagen.

Den här bilden vill jag skicka ut till alla människor runt om på jorden, och speciellt till kvinnorna, som kämpar med sina egna liv och allt vad de kan gå igenom.

Av MJ - 8 mars 2017 12:23

Det är ganska uppenbart att Gatukomtoret i Borås inte bry sig om oss fotgängare i stan, för det är efter ett pat dagar med snö på trottoarerna fortfarande inte ordentligt plogat. Och vad gäller sandningen där vi fotgängare rör oss, går inte att diskutera då sandning/grusningen av trottoarer m.m är så gott som obefintlig runt om i stan.
Skärpning Gatukontoret och Borås Stad, sandning/grusning är ett enkelt medel för att minska olyckor men det verkar som att ni inte bryr er om det...

Av MJ - 8 mars 2017 11:30

  Trots att det för tillfället råder vinter utomhus och våren verkar vara långt bort, tog jag mig själv ut på stan och till Cafe Viskan närmare bestämt. Vem vill gå ute på stan och shoppa, när man kan sitta på ett mysigt och underbart trevligt cafe istället.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards