Alla inlägg den 12 november 2019

Av MJ - 12 november 2019 19:00

Kors i taket får fixas, mina glasögon är äntligen lagade och hemma igen. Funderade under eftermiddagen om de blivit lagade eller vad som hänt, men det visade sig att Direkt Optik hade ringt min pappa, så att han kunde hämta glasögonen åt mig. 

Säger bara det, att jag har verkligen oturen att mina glasögon går sönder 2 gånger på bara några månader och att det var samma sak som hände. Till våren blir det att köpa nya glasögon, så att jag inte står där utan glasögon om det skulle hända något.

Av MJ - 12 november 2019 13:39

Ösregn och gråmulet, perfekta dagen att ha "skiter i allt och strejk"-dag och det är precis vad jag behöver.
Den senaste tiden har jag växlat upp och ner i hur jag mår, är det inte det psykiska så är det något fysiskt som strular eller krånglar till det.
Fick igår ta och ringa vårdcentralen, då jag har extremt jobbiga vallningar och kan bli kokhet inombords av ingenting. Kan sitta vid köksbordet, framför tv:n eller andra ställen, när jag helt plötsligt känner att det nästan kokar i kroppen på mig. Skulle få tid hos läkaren, för att sedn lämna prover och förhoppningsvis kan proverna visa vad som är fel på mig.

Och så är jag igång med att arbetsträna 3 dagar i veckan, vilket är riktigt skönt. Börjar bli dags att planera för att gå snart utöka arbetstiden, antingen med fler timmar per dag eller så börjar jag jobba ytterligare en dag till i veckan. Blir att fundera kring detta och hur detta görs på bästa sätt, för i vanliga fall så här på tisdagar brukar jag vara på min psykmottagning och delta i gruppbehandling. Men de senaste 2 tisdagarna med idag inräknat så har jag inte kommit iväg till behandlingen, och det är av många olika skäl. 

Hur jag ska göra med min plats i gruppen är något jag verkligen får fundera över, då jag varken vet in eller ut. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards