Alla inlägg den 16 november 2019

Av MJ - 16 november 2019 18:28

Äntligen var det dags för mig att låna Makten, boken om Jane Hawk som jag stifftade bekantskap med i boken Tystnaden.
Synd bara att jag måste vänta tillS nästa år, för att läsa fortsättningen och se om Jane får upprättelse. 


Hade jag kunnat skulle jag lägga mig nu, och sova hela natten och vakna först någon gång runt 8-tiden imorgon bitti.
Fast sådan tur lär jag inte ha, istället blir det hålla mig sysselsatt med olika saker och för att kunna sova i natt, blir att ta hjälp av mediciner om en stund. Vilket kommer att behöveas efter en dag som denna, då farfar från Haparanda är på besök och ska bo hos min familj över helgen igen.
Räcker det inte med förra helgen? Det hade varit så skönt att slippa ha gäster över helgen, efter den vecka som nu har varit för min del. Men jag får bitta ihop och försöka vara trevlig, i den mån jag orkar och klarat av. Överlämnaf allt annat ansvar till förämldrarna, för underhållning och sysselsättning.
Själv har jag fullt upp med mig själv, mina handarbeten och alla böcker som väntar på att jag ska läsa dem.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards