Alla inlägg den 9 december 2019

Av MJ - 9 december 2019 15:19


Ibland är livet bra roligt, var på vårdcentralen i tisdags för att träffa min läkare och för att få lämna prover. Provsvaren som sedan kommer tillbaka, hoppas jag på ska kunna ge ett eller annat svar om vad som är fel på mig och/eller i min kropp.
Mer om det i inlägget Suck...

Även idag blev det en sväng till vårdcentralen, men denna gång för att få hjälp med min näsa. Har den senste tiden haft extrema problem med näsblod, oavsett när på dygnet och hur jag än snyter mig.
Vilken jäkla läkare alltså, självklart är insidan på min näsa väldigt sköra just nu och det är därför jag sökte vård. Enligt läkaren skulle jag fortsätta använda nässpray och smörja upp näsan...
Problemet är atrt jag gjort allt och ingenting som jag kan göra själv, men det funkar ju inte så därför behövde jag hjälp. Sagt och gjort så blev det ingen hjälp på vårdcentralen, så istället får jag skriva en egenremiss till Öron-näsa- och halsmottagningen, här i Borås.
Håller tummarna för att de kan hjälpa mig och nu är det bara för mig att vänta, hålla tummarna att jag snart efter alla helger får träffa läkare på Öron-, näsa- och halsmottagningen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards