Alla inlägg den 6 oktober 2020

Av MJ - 6 oktober 2020 18:32

Det finns många saker jag inte kan göra något åt eller påverka, hur mycket jag än skulle vilja det.
In i det längsta har jag försökt påverka saker och ting till det bättre på jobbet, men det helt för jäves då jag inte fått något som helat gehör från ansvariga arbetsledare. Detta har fått mig att känna uppgivenhet och hopplöshet, men samtidigt har jag kommit fram till en sak.
Jag tänker dra ner på tempot när det gäller att jobba, ska fasiken inte vara den som jobbar mest och hela tiden. Alla andra kan göra lite hur de vill, ta långa raster, göra maximalt minimalt och så även jag numera. 


Å andra sidan har jag nu en rygg som ställer till det för mig ordentligt, sedan i fredags har jag konstant smärta och det blir inte bättre oavsett vad jag än tar mig till. Värktabetter som är receptfria hjälper inte, tid till vårdcentralen har jag först om en vecka och så även till fysioteruapeten. Så nu är frågan, hur ska jag klara detta?
 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards