Alla inlägg den 29 oktober 2020

Av MJ - 29 oktober 2020 16:26

I onsdags träffade jag min nya handläggare från Arbetsförmedlingen, och för att vara helt ärlig var halvtimmen mötet tog helt bortkastad tid för min del. Ibland kan jag undra varför jag ska delta på dessa uppföljningar, för uppföljningarna på det stora hela ger mig inte ett skit. Undantaget är när det är uppföljningsmöte med både Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen, för då kan jag få information om olika saker från båda myndigheterna och de får höra hur jag vill lägga upp saker. 

Redan efter förra uppföljningsmöten med både Arbetsgförmedlingen och Försäkringskassan, lade jag upp en plan för hur jag ska kunna utöka min arbetstid m.m, vilket inte handledaren inte hade några större synpunkter på. 
Det övergår verkligen mitt förstånd, varför dessa "uppföljningar" måste ske i tid och otid under rådande omständigheter. Måste vara tråkigt för alla människor på Arbetsförmedlingen, som måste jobba hem ifrån mer eller hela tiden, men det är enligt mig ingen ursäkt för att bara slösa bort min tid. Vill jag eller handläggaren varandra något, kan vi ringa eller maila varandra. 
Vissa saker kommer jag aldrig förstå mig på och inte heller hur folk tänker...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards