Alla inlägg den 9 juli 2020

Av MJ - 9 juli 2020 19:06

Äntligen ledig och ingen arbetsträning på över 1 vecka, kan inte bli bättre.
Detta firas med ett kort inlägg här på bloggen, önskar er alla en fin sommar oavsett vart ni än är i världen.

Av MJ - 9 juli 2020 18:59

Äntligen hemester, framför mig väntar 1 veckas ledighet och det blir inte att ligga på latsidan.
Fimms alltid saker att göra, speciellt när man bor landet och har en stor tomt. Men jag tänker faktiskt hinna med att bara ta det lugnt och återhämta mig, för det behövs verkligen efter den senaste tidens alla vedermödor.

Helt ärligt svenska folket, är det inte skönt att slippa "måste utomlands" i sommar?
Jag kanske är galen som är supernöjd med att hålla mig på hemmaplan, det längsta jag ska åka är till syster i Linköping och Ullared. Över dagen resa passar perfekt i tider som dessa, då man ska hålla avstånd och jag som svensk inte får åka till vilket land som helst.

Nu när jag tjuvstartat min semester en dag för tidigt, blir det att hjälpa pappa ute i trädgården. Ska köra iväg allt ris och skräp, eftersom den stora tujahäcken efter vägen sågats ner efter efter nästan 30 år.
Ser fram emot att fixa och greja ute i trädgården, efter dem senaste tidens krångel med vården och lämnandes blodprover på vårdcentralen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards