Alla inlägg den 25 maj 2021

Av MJ - 25 maj 2021 15:57

Nu var det ett tag sedan jag skrev något igen, den enkla förklaringen är att jag jämt och ständigt är trött. Jag känner mig som Trötter, en av Snövits dvägar fast jag inte är en dvärg.
Det kan vara väldigt många olika saker som gör mig så här trött, men troligast är ändå att det är pollen som gör mig mer trött än vanligt. Skulle behöva ett par dagar ledigt, för att bara sova och inte behöva passa några tider. Men det lär ju inte inträffa att jag får några dagar ledigt, för att jagbehöver sova och vila upp mig. 

Imorgon blir det telefonmöte med min nya handläggare på Arbetsförmedlingen, ser verkligen fram emot att få höra vad det är för en person, gammal eller ung, jag vet ialla fall en kvinna men inte mer. Blir intressant å se hur det går imorgon, fortsättning följer.

Efter jobbet på onsdag blir det ett välbehövligt besök hos fotvården, för att ge fötterna sig en ordentlig behandling. Och lite vila efter allt slit som de utsätts för varje dag när jag jobbar.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards