Alla inlägg den 26 maj 2021

Av MJ - 26 maj 2021 12:20

Ännu en arbetsdag över, jag är redigt trött i fötterna men på det stora hela nöjd med allt. 10.00 hade jag telefonmöte med nya handläggaren på Arbetsrmedlingen, och självklart var jag nervös... Konstigt vore om jag inte vore nervös, men det gick bättre än förbättrat än förväntat och jag har en plan för att öka min arbetstid.

Fick även svar på några av mina frågor som kontaktuppgifter till handläggaren, får jag vara ledig något sommar och hur kommer planeringen ut framöver. Så nu har jag en plan och i samband mes telefonmötet, pratade jag med min handledare en stund.

Saker som hur jag vill lägga upp arbetstiden, hur jag tycker det går osv. Hur som helst blir det att jobba på över sommaren, kanske att jag lämnar in en ledighetsansökan om 1 vecka i slutet av augusti eller i början av september.

På måndag kommande vecka ska jag också utöka min arbetstid med 2 timmar, blir intressant å se hur det är att jobba efter lunch. Troligtvis kommer jag ha både ont i fötterna och vara riktigt trött, men det är sådant man får räkna med. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards