Alla inlägg den 4 september 2021

Av MJ - 4 september 2021 18:33

September redan här och jag undrar vart tiden tog vägen, här om veckan var det sommar och sedan tog jag ledigt 1 vecka. Å andra sidan kan jag verkligen undra vad ledigheten gjorde åt mig, för jag hann knappt vara på jobbet känns det som. Redan på onsdagen började jag känna mig konstig, men först på torsdagen förstod jag att nåot var fel.


Det jag åkt på känns som en influensa eller kraftig förkylning, men ingen feber, hosta eller snuva... Delar av torsdagen, gårdagen och stunder av dagen har jag varisängliggandes och helt utmattad. Helt jäkla orkeslös och ont i kroppen, så något är ju knas och det får mig att undra vad som är fel på mig? Så dE senaste dagarna har jag varit hemma och sovit, ordagrant sovit och trots det är jag konstant trött. 
 Jag börjar förstå vinken, dags för mig att börja varva ner och släppa alla krav. Vill säga om jag ska undvika gå in i väggen igen eller ta mig igenom den rättare sagt. För jag har gått i väggen vid tidigare tillfällen och det är verkligen inget man vill åter uppleva. 

Har tidigare skrivit om mina skulder, som jag "lyckades" skaffa när jag var yngre och i våras ansökte jag om skuldsanering. Och i början av sommaren drog Kronofogden igång en utredning om jag lämpade mig för skuldsanering med mina skulder, vilket det visade sig att jag gjorde. Igår kom det äntligen ett brev hem med posten, Äntligen!, från Kronofogden med en avbetalningsplan som löper på 5 år. Massa information m.m osv bl.a., bl.a ja ni kanske fattar. Nu håller jag tårna för att borgenärerna (de jag är skyldig pengar), ska gå med på det hela eller komma med en lika bra plan istället.

Hur som helst så är det bara vänta och se, den som lever får veta hur detta kommer att gå. Samt en hel del annat som händer och inte händer i mitt liv framöver...



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards