Alla inlägg den 29 september 2021

Av MJ - 29 september 2021 12:50

Hösten har verkligen kommit för att stanna, löven skiftar färg och det är riktigt skönt att ta en promenad. Trots att det är riktigt gråmulet och regnet hänger i luften, så är det riktigt skönt att komma ut, efter en förmiddag utan dess like och där jag stundtals trott att jag höll på att hamna på Hispan. 

Den senaste tiden har jag haft mycket kontakt med vårdcentralen, väntat på att få röntga min handled (som driver mig till vansinne) och en del kontakt med barnmorskemottagningen av olika anledningar. Så efter förra veckans alla vändor med telefonsamtal och besök hos barnmorskan, så har mina ansträngningar börjat få utdelning. Fick just svar från gynekologmottagningen på min egenremiss, den har lagts till läkaren för bedömning och eventuell tidsbokning. 
Så efter mycket muttrande över vården i allmänhet och speciellt över min vårdcentral den sista tiden, så känns det som om min tur kanske kan börja vända ochbörja skina mot mig igen.


För att avsluta den här dagen bättre, så blir det även ett besök hos naprapaten och jag hopps han kan hjälpa mig med min ömma rygg. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards