Alla inlägg under augusti 2022

Av MJ - 3 augusti 2022 19:33

Tur med vädret... Det måste jag säga att jag haft de senaste dagarna, nu när jag äntligen börjat min ledighet. Vädret har fått vara precis hur som helst, jag har ändå inte direkt haft någon större ork eller lust att göra något. Efter att ha varit trött en längre tid, så har det varit riktigt skönt att kunna sova bort större delen av dagen. Skulle jag sedan bestämma mig för att göra något, ja då får jag anpassa mig efter vädret. 


Kontaktade Försörjningsenheten i Borås här om dagen, eftersom det återigen är dags för mig att lämna in en ansökan om hjälp men det gick ju sådär... Och det får helt enkelt bli ett eget inlägg vid senare tillfälle om Försörjningsenheten i Borås, för just nu tänker jag fortsätta vara trött och ha semester. 

Det är uppenbarligen inte bara jag som är trött och sover bort dagarna, även herr Triniti är fullständigt utslagen mellan varven och bryr sig inte ett skvatt om världen runt omkring honom. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards