Alla inlägg den 2 december 2022

Av MJ - 2 december 2022 11:30

Äntligen fredag, ser verkligen fram emot helg och att åka till Mantorp imorgon.

Gick runt på stan en vända igår, då jag hade en stund över och kom på att Normal öppnat i Pallashuset. Skulle ändå in på Lindex och handla åt min syster
Ärligt talat så ångrade jag mig efter 5 minuter inne i butiken, då det inte gick att komma vare sig framåt eller bakåt. Massviss med folk och de stod i klungor, precis överallt och blockerade framkomligheten. Kanske inte var den smartaste idéen av mig, stt gå in i den butiken på öppningsdagen.

I tisdags skickade jag iväg ett mail till chefen, eftersom jag tycker att det skett förändringar i min arbetsgrupp. Snabbt fick jag svar på mitt mail, igår hade chefen och jag möte för att diskutera läget i min arbetsgrupp.
Skitsnack kommer man aldrig ifrån på arbetsplatser, men när det kommer till mobbing, "vi är bättre än dom"-attityd, klagomål på chefer och andra arbetsgrupper. Jag är en person som säger ifrån när jag inte håller med eller tycker om det andra säger, men börja inte kommentera mig med attityden om att "du är bättre än mig."

Återstår att se hur det blir framöver, vet aldrig vad som händer och sker. 

Av MJ - 2 december 2022 11:10

Spännande värre, till och med jag ser fram nästa avsnitt av årets julkalender.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards