Alla inlägg den 11 februari 2022

Av MJ - 11 februari 2022 15:22

Ska inte klaga allt för mycket, men nu börjar det bli en smula frustrerande det här med Arbetsförmedlingen och deras snabba hantering av olika saker. I måndags mailade jag min handläggare på förmedlingen, gällande att jag behöver få igång en utredning av min arbetsförmåga och vad jag faltiskt klarar av. Samt att med hjälp av denna utredning, förhoppningvis bli sjukskriven resten av tiden (procenten), som jag inte kan jobba.
Men för tillfället verkar det vara en smula svårt att få svar från Arbetsförmedlingen, eller så är det så illa att de inte vet hur att svara på min begäran om hjälp. Så jag får ge dem ett par dagar i nästan vecka, för att se om de kommer fram till något eller ej.
Som sagt så börjar det bli rejält långtråkigt det här, väntar även på besked från samordnaren på Samhall. 

Näpp, nu tar jag helg. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards