Alla inlägg den 28 februari 2022

Av MJ - 28 februari 2022 20:15

Idag har jag verkligen varit fundersam, börjar fundera om mina mail till handläggaren kommer fram eller inte.
Mailen kommer till någons mail, men hamnar det i inkorgen eller skräpposten? I vilket fall som helst, när det inte kom något från Arbetsförmedlingen med "snigelposten" bestämde jag mig. Jag skickar ett nytt mail till handläggaren, ställer frågan igen om Förmedlingen kan hjälpa mig med att utreda min arbetsförmåga, och jag behöver någon specifik hjälp eller anpassningar på mina arbetsplatser i framtiden.

Påpekade även att jag inte kan leva på lågy aktivitetsstöd och hjälp från Försörjningsheten för all framtid, utan måste snart börja planera för en bättre ekonomi.
Vem vet, kanske får detta mail önskad effekt eller så får jag ge upp hoppet om Arbetsförmedlingen i Sverige. 

Sagt och gjort, nu har jag åtminstone gjort det jag kan. Nu är det bara hålla tummarna och hoppas på det bästa, gör jag kan inte göra mycket mer idag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards