Direktlänk till inlägg 18 april 2023

Spaning

Av MJ - 18 april 2023 14:43

Skrållan har även gjort del av vardagsrummet till sin domän, på översta hyllan har hon koll på saker.
Zelda, känd som Blixten Zelda, blev plötsligt lite modigare och begav sig ut på promenad runt tomten.
Selen och kopplet är uppenbarligen helt okej, när man är ute och upptäcker nya saker. Att ha människa med sig i änden av kopplet, är bra om man blir lite rädd eller får panik.
Även Skrållan är med ute på promenad runt tomten, men hon får gå lite som hon själv vill.
Det händer att båda tjejerna vill undersöka saker och platser på tomten, som inte alltid är bra för små katter. Exempelvis carporten eller inne i vedboden, där kan små tassar skadas.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MJ - Tisdag 30 april 09:35

Allégatan 17, en riktigt mysig salong mitt i centrum.Ibland får man slå till stort och boka tid hos en frisör, jag slår till på både färg och klippning. Här kan man uppenbarligen fixa det mesta, är kollega sjuk så tar en annan frisör över och tar ...

Av MJ - Tisdag 30 april 09:26

Av MJ - Måndag 29 april 13:22

Av MJ - Onsdag 17 april 17:10

Upp och ner vända världen är det som gäller på Samhall i Borås för tillfället, för ingen verkar veta någonting. Ingen planering, noll koll och absolut ingen kommunikation mellan olika delar av verksamheten. Helt plötsligt fick jag veta att jag sku...

Av MJ - Fredag 12 april 08:32

Underbart att det äntligen är fredag och helgen är runt knuten, kan inte bli bättre då jag också slutar tidigt. Ser fram emot helg eftersom det varit en seg vecka, med en del tråkiga besked på jobbfronten. Fast det får vara en egen historia, ska in...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards