Alla inlägg den 13 juni 2016

Av MJ - 13 juni 2016 15:03

Suck och åter suck, runt halva styrkan var borta från jobbet av olika anledningar och troligen kommer det vara så ett par dagar framöver. Inte lätt att sköta mitt eget jobb när cheferna kommer och frågar om jag även kan sköta vissa andra uppgifter, hur mycket ska jag orka och klara av? Verkligen inte lätt efter att inte sovit speciellt mycket i natt, men det är bara för mig att bita ihop och göra det bästa av situationen.

Plus att jag under eftermiddagen skulle ha möte på Arbetsförmedlingen med Försäkringskassan, och jag trodde inte detta möte skulle bli av med tanke på hur det blev sist. Hur som helst så blev mötet av och det gick mycket bättre än jag kunde hoppas på och tro, samtliga beslut förlängdes och min rehabiliteringsersättning får jag behålla till slutet av oktober. Skönt att mötet gick bra och att jag har fortsatt stöd av både Arbetsförmedling och Försäkringskassan.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards