Alla inlägg den 23 juni 2016

Av MJ - 23 juni 2016 11:46

Får passa på att hälsa alla trevlig midsommar idag, medan jag är på svensk mark och har mobiltäckning.
Gäller att passa på medan jag är i Haparanda, under resan här uppe i norra Finalnd/Sverige. De senaste dagarna har det blivit att åka väldigt mycket bil till olika ställen, från färjan upp till farfars stuga med omnejd och nu idag till Haparanda. Just nu sitter jag här i farfars lägenhet och vilar fötterna, efter en runda i centrala stan och där jag inhandlade snus. Hade sådan jäkla tur att jag tjänade 39:-/stocken jämfört med hemma i Borås och det är jäkligt bra, så jag slog till och köpte 6 stockar för att jag ska klara mig ett tag och lite till.
Senare blir det att göra det obligatoriska stoppet på Ikea, för dagens lunch och göra lite spaning på vad som finns i detta varuhus. Kan även bli lite andra turistgrejer att åka runt till för ungdomarna, då syrran med pojkvän är med på resan.
Trevlig midsommar vill jag önska er alla!

Av MJ - 23 juni 2016 11:45

Får passa på att hälsa alla trevlig midsommar idag, medan jag är på svensk mark och har mobiltäckning.
Gäller att passa på medan jag är i Haparanda, under resan här uppe i norra Finalnd/Sverige. De senaste dagarna har det blivit att åka väldigt mycket bil till olika ställen, från färjan upp till farfars stuga med omnejd och nu idag till Haparanda. Just nu sitter jag här i farfars lägenhet och vilar fötterna, efter en runda i centrala stan och där jag inhandlade snus. Hade sådan jäkla tur att jag tjänade 39:-/stocken jämfört med hemma i Borås och det är jäkligt bra, så jag slog till och köpte 6 stockar för att jag ska klara mig ett tag och lite till.
Senare blir det att göra det obligatoriska stoppet på Ikea, för dagens lunch och göra lite spaning på vad som finns i detta varuhus. Kan även bli lite andra turistgrejer att åka runt till för ungdomarna, då syrran med pojkvän är med på resan.
Trevlig midsommar vill jag önska er alla!

[Bild]

[Bild]

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards