Alla inlägg den 6 december 2017

Av MJ - 6 december 2017 11:37

Gråmulet och regn i luften, kanske inte den roligaste dagen att ge sig ut på stan. Fast tråkigt väder tänker jag inte hindra mig från att bege mig till staden, för att träffa naprapat Erik och få ordning på min rygg.

Förhoppningsvis kommer ryggen att hålla ett tag nu, då jag är ganska trött på att ha haft ont i ryggen under ett par veckors tid. Å andra sidan så ska jag inte klaga, kunde ju varit värre än lite ryggvärk...

Efter att ha varit hos naprapaten och äntligen slippa värken i ryggen, så blev det en promenad ner till centrala Borås och kolla läget. Upptäckte att City Allégatan hade öppnat igen och när jag ändå passerade där så tog jag mig en sväng in för att se resultatet efter renoveringen. Man hade verkligen lyckats få butiken fräsch och ljus, sen ska jag inte glömma vilket utrymme det plötsligt fanns i butiken.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards