Alla inlägg den 22 december 2017

Av MJ - 22 december 2017 12:39

Jag kunde inte motstå dagens lunch, när jag såg menyn. Pulled biff med klyftpotatis, pepparsås och coleslaw...
Om det ser gott ut på bild, så är det ännu godare i verkligheten kan jag lova. Så idag var den perfekta dagen att bege sig in till stan och uträtta ärenden, nu kan jag lova att jag börjar finna min julefrid och ser fram emot allt vad helgerna som kommer har att bjuda på.

Om ett tag är det dags att bege sig till Resecentrum och ta bussen hem, så att jag hinner fixa och greja lite under eftermiddagen.

Av MJ - 22 december 2017 10:57

Nästan jul afton och nu är jag verkligen redo för att fira jul med familjen, även om detta års julfirande blir mer utdragen än i vanliga fall.

Det för att syster med sambo kommer först på torsdag nästa, fast vad gör det. Ibland kan det ju bli så här och speciellt om en del av familjen inte kan komma hem på besök över jul av olika anledningar. Men hur som helst tycker jag det viktigaste ändå är att ungdomarna som jag kallar syster med sambo, ändå vill och i sista slutänden kommer på besök. 

Jag begav mig till stan för att uträtta några ärenden, som att besöka apoteket och köpa snus så jag klarar mig till näst månads lön på den fronten. Skönt att äntligen ha dessa saker fixade och klarade, plus att det inte är roligt att helt plötsligt stå utan mediciner när jag väl behöver dem. 

Så här sitter jag nu på Café Viskan och njuter av tillvaron, nöjd med livet i största allmänhet.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards