Alla inlägg den 13 december 2017

Av MJ - 13 december 2017 20:18

Det är verkligen inte lätt att lasta en lastbil, som ska fyllas med stor mängd lådor. En sak om det är under de varmare tiderna på året, men i mitten av december med en isande vind... Ja ni kan säkert själva tänka er hur det känns, för grabbarna var det nog en sak då de hela tiden rörde på sig med sina uppgifter. Men jag blev ansvarig för att skriva upp varenda låda som skulle lastas på lastbilen och det är ett väldigt stillastående arbete, eller stillasittande om man så vill. Fast jag valde att stå större delen av förmiddagen igår på jobbet, för att ha en lite större chans att hålla värmen och trots detta var det inte lätt att hålla mig varm.

När det väl var dags att bege mig hem, var jag fortfarande iskall och känslen i tårna hade inte helt återvänt. Mycket för att jag stod på iskallt betonggolv, med mina skyddsskor på men nu har jag även varit med om den biten nör det kommer till att lasta bilen till Vitryssland och Litauen. 

Får helt enkelt hoppas att jag slipper bli en mänsklig isbit den närmaste tiden, eller helst aldrig igen om jag ska vara ärlig. Ska i fortsättningen hålla mig till mina skor och bara ibland gå ut på lagret, för att fixa med grejer. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards