Alla inlägg den 18 maj 2017

Av MJ - 18 maj 2017 15:00

I 1 veckas tid har jag nu försökt få ett läkarintyg för 50 % sjukskrivning, men detta verkar vara väldigt svårt att ordna. Jag rinhde förra veckan min kontaktperson på den psykiatriska mottagning jag tillhör, och bad om ett nytt läkarintyg då jag börjat jobba 50%.
Nu har jag väntat i 1 vecka på att det ska komma läkarintyg ang. detta till Försäkringskassan, men ingenting har hänt. Har ringt både idag och igår samt lämnat medelande hos kontaktpersonen, men ingenting händer. Å andra sidan kan det vara bra att ringa sekreteraren på mottagningen för att lämna medelande, och nu håller jag tummarna för att det händer saker.
Hur som helst så hoppas jag nu att saker och ting händer, innan jag fullständigt bryter ihop över en sådan här idiotisk sak. Kan bara konstatera att jag nästan alltid är i god tid med saker och ting, men när det inte alla andra hjälper eller gör vad de ska göra blir jag förbannad och stressad.
Är det mitt ansvar att hela tiden behöva ringa och tjatta om ett jävla läkarintyg? Tycker inte det ska behövas, när jag ringt och lämnat flera medelanden.
Suck... Nu har jag gjort vad jag kan och nu gäller det att psyk gör sitt jobb, för att hjälpa mig.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards