Alla inlägg den 24 maj 2017

Av MJ - 24 maj 2017 14:37

Det är bäst att passa på när jag har chansen att besöka Göta Bibliotek personligen, då det kan gå långa perioder mellan besöken. Oftast blir det att jag reserverar intressanta böcker, så får min pappa hämta och lämna tillbaka dem åt mig. Därför är dessa besök när jag kommer hit själv så betydelsefulla, även om jag inte alla gånger hittar något att låna. Men så ibland kan jag hitta hur mycket intressanta böcker som helst, och det trots att jag har mängder av böcker hemma i min egen bokhylla.
Å andra sidan har jag nu sett till att jag har läsning för större delen av sommaren, även när mina föräldrar har semester.
På den senaste loppisen på jobbet som var den 18 maj, hittade jag sammanlagt 9 pocketböcker och för mig som bokälskare, var det rena rama kalaset att hitta så många böcker på en och samma gång. Bästa av allt var att jag fick böckerna för rena rama underpriset, som slutade på 19 kronor.
Ibland kan det vara bra att jobba på ett ställe som anordnar loppisar, då jag som slukar böcker kan komma över böcker av intresse. Sedan kan jag alltid skänka tillbaka böckerna som jag läst och pengarna går vid görsäljning går alltid till välgörande ändamål.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards