Alla inlägg den 16 september 2018

Av MJ - 16 september 2018 19:31

Jag vet inte i vilken ände jag ska börja i, men gör ändå ett försök att få några ord på skärmen.
Den senaste veckorna har jag varit konstant trött, hur mycket jag än sover så gäspar jag mig igenom dagarna. Jag känner mig som en urvriden trasa, som körts över av tåget allt för många gånger. Har absolut ingen som helst lust att gå till jobbet, då det är på tok för mycket stress och "negativa saker" i luften. Den senaste veckan har jag allvarligt funderat på att sjukskriva mig på heltid, för att jag inte orkar med allt som pågår på jobbet.
Jag har fått för mig att jag är den enda som jobbar och kämpar på, men inte fansiken får jag något för det från cheferna. Medan övrig personal, antingen kan sitta och sova vid sina bord, prata i telefon, prata med varandra eller sitta i omklädningsrummet i 20-30 minuter. Allt detta utan att det blir någon som helst reaktion från cheferna på jobbet, kanske är det så att alla andra är chefens "älsklingar" och får göra vad fansiken vad de vill.
Ärligt talat så håller jag på och blir galen, för jag får aldrig något uppmuntrande ord från chefen eller ens en nick under dagen. Stundtals känns det som om chefen antingen hatar mig eller ogillar mig skarpt, i nästa stund känns det som att jag inte finns i dennes värld och därmed kan ignoreras. Medan övriga kollegor uppmärksammas, chefen pratar jämt och ständigt med dessa och ber alltid om deras hjälp. 
Är jag den enda som känner så här?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards