Alla inlägg den 25 september 2018

Av MJ - 25 september 2018 09:37

Livet är bra underbart mellan varven, speciellt när man människor som får en att skratta och som man kan skoja med.
Igår var en sådan där dag där jag gjorde lite av varje på jobbet, det blev både att packa skor och kläder. Fast idag blir det helt annat, då kollegorna hittat väldigt mycket skor både bland klädsäckarna och ute på återvinningsstationerna. Så jag kommer att fullt upp ända fram till lunch, åtminstone som det ser ut just nu. Ibland är det bara så att vissa dagar får jag köra med plattan i botten, oavsett hur trött jag är och oavsett hur mitt mående är.

Kollegan som kör bilen fick ett speciellt uppdrag av mig, han ska få hämta ut ett brev åt mig från postombudet.
Har till sist fått svar från IVO på min anmälan mot en vårdcentral här i Borås, så vid eller efter lunch får jag se vad de har kommit fram till. Oavsett vad utredaren på IVO har kommit fram till, så känns det ändå som en seger för mig, då man tog tag i min anmälan och började granska det jag ansåg vara fel. 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards