Alla inlägg den 20 oktober 2019

Av MJ - 20 oktober 2019 17:49

Jag fick verkligen en mjukstart på min arbetsträning på Compass, som startade i torsdags. Då var det endast en massa information och genomgång av olika rutiner, och inte konstigt om jag blev mosig i huvudet.
Fredagen blev lite bättre för då fick jag åtminstone lite jobb att greja med, uppdrag sprätta loss etiketter från utrustning som skulle vidare i världen. Tidskrävande och pilligt, men ett riktigt terapijobb där det inte går att bry sig om annat vilket kan vara skönt stundtals. 

Nästa vecka blir det att jobba 2 timmar varje dag, förutom tisdag då jag ska upp till psyk och gruppbehandlingen jag deltar i. Problemet är att jag den senaste tiden funderat på om jag ska fortsätta i gruoobehandlingen eller ej, men det får jag fortsätta fundera över och besluta om efter nästa veckas tillfälle. 
I och med att jag deltar i gruppbehandling inom psykiatrin, så behöver jsg så här i starten inte göra 10 timmar på Compass. Men om några veckor eller någon månad tänker jag vara uppe i 10 timmar/veckan och kanske ändrar jag lite i hur mitt schema ser ur.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards