Alla inlägg den 12 februari 2019

Av MJ - 12 februari 2019 10:36

Det är nog närmare 3 år sedan sist jag satt i det här väntrummet på ÖVM Borås, (öppenvårdsmottagning psykiatrin) och nu är jag här igen. I vanlig ordning är jag tidig som alltid och det gör att jag hinner varva ner en stund, efter prlmenaden mellan sjukhuset och hit till Solhem.

Som sagt var det ett par år sedan jag var patient inom psykiatrin, men det känns riktigt bra att komma tillbaka. Har en känsla att denna mottagning kan hjälpa mig mer och på fler sätt, än vad vårdcentralen kunnat de senaste månaderna.

Imorse var jag extremt trött och hade ingen som helst lust att gå upp ur sängen, men jag var så illa tvungen. Väl ute på väg till bussen, kändes det riktigt bra och promenad i friska luften verkar ha gjort susen. Förhoppningsvis blir jag inte alltför trött av det här besöket och att orken räcker till under resten av veckan.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards