Alla inlägg den 28 februari 2019

Av MJ - 28 februari 2019 12:03

Städa och dammsuga är en sak, men att behöva dammtorka sig igenom ett rum visade sig vara tråkigare än förväntat.
Jag startade mitt lillastädprojekt i tisdags och jag skulle kunnat vara klar nu, om det inte vore för allt annat som kommit i vägen. Har en extremt sällskaps sjuk herr Triniti som behöver sysselsättning med jämna mellanrum, tvättmaskin och diskmaskin som ska fixas med. Helt ärligt har jag inte haft orken eller kraften att bli klar med städningen, på en eller två dagar. Av den enkla anledning, nämligen att det är extremt mycket med pollen ute och det får mig fullständigt slutkörd så här i början av säsongen. Hur som helst så har jag bestämt mig för att städa klart under morgondagen, bara slippa tänka på det under helgen. 


En ledig dag som denna blev det att åka in till Borås, för att hämta ut ytterligare mediciner på Apoteket. Passade på i det sköna vädret att göra ett besök på Café Viskan, plus att jag passade på att åka buss och kolla in hur linje 3 mellan Södra Torget och Knalleland åker. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards