Alla inlägg den 26 mars 2019

Av MJ - 26 mars 2019 10:58

Äntligen har jag tagit ut på stan, för lite miljöbyte och se vad som händer i stan. Satte mig i vanlig ordning å Cafe Viskan, och för en stund kunde jag sitta här utan att störas av allt som händer runt omkring mig.
Vad är problemet? Det finns inget som kan vara så roligt eller intressant, att hela Borås måste höra när 4 tonårstjejer sitter och skrattar. Ena stunden pratar gruppen lågt och i nästa stund ekar skratten över centrala Borås. Ingen respekt, hyfs eller uppfostran verkar finnas i gruppen, för detta är fansiken onormalt.
Nu funderar jag allvarligtvad att ta mig till, antingen säger jag till störande sällskap själv eller ber personalen. För sällskapets skrattattacker som hörs runt jorden, är efter 30 minuter extremt jobbigt att behöva lyssna på och det bara fortsätter. 

Strunt samma, nu tänker jag njuta av denna soliga tisdag ch försöka läsa klart boken som jag hållt på med i ett par dagar. Har fler böcker som väntar på läsning, då jag var på Göta Bibliotek i förra veckan. Lånade med mig en redig höf böcker hem och reserverade ännu fler böcker på nätet, som nu finns att hämta.
Gäller att få upp farten på läsningen, när jag har massa lånade böcker hemma och ännu fler låneböcker på gång. Så är det med den saken och som tur har jag att läsa, när det blir stunder över för det.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards