Alla inlägg den 25 juli 2019

Av MJ - 25 juli 2019 14:05

Alla drabbas vi av oturen ibland och idag var det min tur, eller snarare så var det mina glasögon som fick sig en smäll av oturen.
Hade precis kommkt hem från stan och skulle byta från solglasögonen, när jag hörde en liten smäll från bågarna.
På något sätt hade två av metalldelarna i bågen bara släppt från varandra, och detta utan att jag gjort något speciellt. Se bilden ovan för att se skillnaden...
Jag hämtade glasögonen hos Direkt Optik i början av april och aldrig varit med om något liknande, så det var bara att ringa butiken och förklara saken. Glasögonen får åka in på undersökning i eftermiddag och förhoppningsvis kan jag få bågarna lagade, utan att det ska kosta mig något.
Återstår att se vad som sker och vad personalen säger om glasögonen, bara hålla tummarna och hoppas på det bästa.
Tur för att jag har mina gamla glasögon kvar, för annars hade jag haft problem att se och på köpet wn redig huvudvärk.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards