Direktlänk till inlägg 28 april 2016

Utbrott

Av MJ - 28 april 2016 13:58

Efter många små irriterande och väldigt störande småsaker, fick jag runt 10 idag nog. Det finns inget värre än en person som bara sitter vid sitt arbetsbord och inte gör ett skit, på mina 3,5 timme kanske personen jobbar effektivt med att vika kläder och packa i 1 timme. Så idag var droppen nådd för min del och jag fick ett ordentligt utbrott, efter att personen kommenterat en sak som jag gjorde. Ska inte gå in på specifika detaljer, men som tur fick jag stöttning av flera andra medarbetare och även av chefen som pratade med mig senare. Jag dömer ingen men jag hoppas träffa denna, jävligt lata människa under resten av tiden som jag har kvar på Vitryssland. Fick även höra att jag skötte det hela bra och att det var bra av mig, att jag markerade mot personen ifråga att dennes "lathet" inte är okej. Orkar man inte myckket, har en dålig dag eller väldiga smärter ska man ju sägs det till dem man jobbar med. Så att det inte blir sådana här situationer som jag hamnade idag, där jag fick ett jäkla utbrott. Sedan har detta byggts upp under 2 veckors tid, med olika saker som kommentarer, blickar och mycket annat. Hur som helst så är jag nu glad att ha det överstökat och att jag fick ut min irritation över denna idiotiska människa, samt att jag haft bra personer omkring mig som stöttat mig. Nu tar jag helg då jag är ledig imorgon och på måndag är en ny vecka, utan 1 stor idiot på jobbet.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MJ - Fredag 10 maj 16:36

Fick bli en snabb sväng på vårmarknaden, efter att mitt möte med chefen och HR. Var mycket att kolla på och folk överallt, jag hittade både lite fika och en pressent till syrrans minsting, som är 1,5 månad. ...

Av MJ - Fredag 10 maj 09:57


Skönt med fredag, det fick bli cappucino på Café Viskan innan jag ska på möte med min chef och HR. Har ingen aning om vad de vill prata om, men enligt chefen "behöver jag inte vara orolig" då det skulle vara en avstämning. Å ena sidan är det inte fel...

Av MJ - Måndag 6 maj 08:24


Ny vecka och nya möjligheter, eller vad tror ni? Den här helgen har inte varit den roligaste, med hosta från helvetet och näsa som rinner för fullt. Näsdukar går åt som glass i solsken, men det har inte hindrat mig från att försöka hålla igång hemma....

Av MJ - Tisdag 30 april 09:35

Allégatan 17, en riktigt mysig salong mitt i centrum.Ibland får man slå till stort och boka tid hos en frisör, jag slår till på både färg och klippning. Här kan man uppenbarligen fixa det mesta, är kollega sjuk så tar en annan frisör över och tar ...

Av MJ - Tisdag 30 april 09:26

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards