Alla inlägg den 5 september 2019

Av MJ - 5 september 2019 14:54

Begynnelsen och Robert Langdon borde få ordning på både mig och förkylningen, som just härjar i min kropp.
Dan Brown är verkligen en skicklig författare, och böckerna om Langdon får en att glömma bort både tid och rum. Har precis börjat läsningen av Begynnelsen, 2-3 sidor in var jag fast i handlingen. Får hålla tummarna om att jag orkar hålla mig vaken ett par timmar till, så att jag kommer ordentligt in i boken och handlingen. Ser verkligen fram emot att få veta vad Robert Langdon utsätts för äventyr.

De senaste dagarna har jag mest suttit framför tv:n, kollat serier eller sovit bort dagen och snytit sönder näsan. Ena stunden är jag supervarm och i nästa stund är det iskallt, är supertrött och känner mig som en disktrasa sombär redo för soptippen.
Hopplöst att vara så här förkyld, kroppen värken, huvudvärk och näsan som stundtals är en öppen kran. Spelar ingen som helst roll om det mitt på dagen eller mitt i natten, hela tiden gäller det att veta vart paketet med näsdukar är.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards