Alla inlägg den 9 september 2019

Av MJ - 9 september 2019 21:06

Äntligen tog jag mig i kragen och träffade fysioterapeten för min häl, som krånglat och gjort extremt ont i ca 1,5 månads tid. Värktabletter hjälpte inte och läkaren kunde inget göra, förutom att skriva ut mediciner och rekomendera vad att göra.
Hade egentligen återbesök för axeln, men pratade med fysioterapeten och undrade om hon kunde hjälpa mig med allt på en och samma gång. Som tur var så kunde hon hjälpa mig med hälen också, och det visade sig att jag hade mer problem än befarat med hälen. Visade sig att "stötdämparna" som jag kallar den, hälkudden var sönder och fråga mig inte hur detta händer. Men det sköna är att äntligen veta vad problemet är och hur jag ska behandla det här problemet. Och som ni ser på bilden så är det tejp runt min häl, och kommer antagligen behöva ha hälen tejpad i så där ungefär 6-8 veckor. Bättre att ha en tejpad häL och kunna gå på foten igen, än att behöva ha foten i gips och hoppa på kryckor. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards