Direktlänk till inlägg 13 december 2020

Lucia

Av MJ - 13 december 2020 19:05

Vart tar dagarna och veckorna vägen?
Snacka om att inte hänga med, men för att vara helt ärlig såhär jag till stor del stängt av vissa delar av hjärnan. Det är helt omöjligt att hänga med i allt som händerna om i världen, med Corona osv utan att få lusten att ge upp. Att ge upp är enligt mig inte ett alternativ, jag struntar i om världen så håller på att gå under eller vad nu det har tagit åt världen. Jag tar en dag i taget och den viktigaste tidpunkten på dygnet är 18.45, för då är det dags att ha tv:N igång och se på Mirakel, SVTs julkalender. Snacka om bra julkalender i år... 
I onsdags var jag på vårdcentralen för att kolla upp några leverfläckar, som jag tycker ha förändrats och börjat klia mer än tidigare. Visade sig att jag inte hade något att oroa mig för, då läkaren ansåg att det var snälla fläckar jag hade. Får vara glad över beskedet om att jag har snälla leverfläckar. 

Och som om detta inte räcker så blir det imorgon måndag blir det att återigen ringa vårdcentralen, men nu för att min handled inte alls bättre. Får hoppas jag får någon form av hjälp och det snabbt, så att jag slipper mer problem med krånglande handled framöver. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MJ - Måndag 6 maj 08:24


Ny vecka och nya möjligheter, eller vad tror ni? Den här helgen har inte varit den roligaste, med hosta från helvetet och näsa som rinner för fullt. Näsdukar går åt som glass i solsken, men det har inte hindrat mig från att försöka hålla igång hemma....

Av MJ - Fredag 3 maj 12:41


Den här veckan har det varit något varje dag, bortsett från onsdagen som var 1 maj. Hade varit så skönt att slippa åka in till stan, för att ha möte med chefen och dennes kollega. Men vad sjuttons ska jag göra? Imorse skickade jag sms till chefen för...

Av MJ - Torsdag 2 maj 09:47

Vill Samhall ha sina medarbetare på jobbet eller ska flertalet av oss istället bli sjukskrivna?För just nu verkar det vara kaos bland cheferna på Samhalls kontor i Borås, noll koll på saker och ting. I tisdags eftermiddag ringde chefen mig, med infor...

Av MJ - Tisdag 30 april 09:35

Allégatan 17, en riktigt mysig salong mitt i centrum.Ibland får man slå till stort och boka tid hos en frisör, jag slår till på både färg och klippning. Här kan man uppenbarligen fixa det mesta, är kollega sjuk så tar en annan frisör över och tar ...

Av MJ - Tisdag 30 april 09:26

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards