Alla inlägg den 8 februari 2021

Av MJ - 8 februari 2021 20:08

Lediga dagar i början av veckan är verklige inte fel, man kan få hur mycket som helst gjort. Eller så tar man sovmorgon och sover bort mer mindre hela förmiddagen, vilket ibland är otroligt skönt. Om det inte vore för en viss enveten katt hemma hos mig, så hade jag nog kunnat sova längre än till 11.15 Å andra sidan är det skönt å komma upp, för att slippa ha allt för ont i kroppen efter att ha sovit på tok för länge.
Som tur är så fick herr Triniti liv i mig, vilket gjorde att jag faktiskt ringde vårdcentralen och fick en läkartid 15.15

Har nämligen haft problem med toabesöken de senaste dagarna, och idag kände jag att detta vore bäst att kolla upp. Som tur var så fick jag träffa läkaren och lämna vissa prover, och prover visade att det inte var något direkt fel på mig. Fick beskedet att jag inte hade några onda bakterier, skönt på sätt å vis men ändå fick det bli en omgång med antibiotika på 5 dagar. 

Fråga inte mig hur läkaren tänkte, när han ger mig en kur med antibiotika... Jag hämta ut mina tabletter och tar dem enligt ordination, hoppas att vad nu är problemet kommer att ge med sig. Som tur är har jag ytterligare lediga dagar, så det blir att både vila och få fina fötter hos Lydia på Cityfötter i Borås.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards